Ako si vybrať reklamnú agentúru?

Rozhodujte sa nad možnosťou zviditeľniť vašu činnosť na internete? Výborným prostriedkom na posúvanie informácii a noviniek sú určite sociálne siete. Počet ľudí na Facebooku a Instagrame z roka na rok rastie. Podľa dostupných informácii Facebook má okolo 2,5 milióna užívateľov na Slovensku no Instagram ho postupne dobieha a počet užívateľov sa šplhá k miliónu. Ak si chcete založiť firemný profil, určite vám to dokáže prilákať nových zákazníkov. Môžete si sadnúť, prečítať si mesačný horoskop, čo vám hviezdy radia a podľa neho plánovať príspevky na sociálnych sieťach. My vám však odporúčame zveriť sa do rúk odborníkov. Základom je správny výber online marketingovej agentúry. Uľahčia vám prácu a odporučia vám najlepšie riešenia, ako zaujať. Ponúkame vám zopár rád, ako si vybrať tú správnu agentúru.

  1. V prvom rade si treba nájsť informácie, koľko je daná firma na trhu. Nemusí síce platiť pravidlo, že kto je starší je lepší, ale dlhoročnými skúsenosťami sa, ako aj všetko na svete posúvajú, aj agentúry.
  2. Nevyberajte si agentúru podľa cien. Áno, možno vám ponúkne lepšie ceny, ale aj tu platí, že nie sme natoľko bohatí, aby sme si kupovali lacné veci. V konečnom dôsledku neprofesionálny prístup vám dokáže viac uškodiť, ako pomôcť a aj tak neskôr prejdete do inej agentúry.
  3. Referencie a dlhoročná spolupráca je najlepšou vizitkou pre agentúru. Naštudujte si portfólio klientov a poprezerajte si prácu daných klientov.
  4. Berte agentúru ako rovnocenného partnera. Je to veľmi dôležité, aby ste si hneď na začiatku spolupráce „sadli“. Ľudia pracujúci na vašom zadaní sa budú snažiť vám poradiť a pomôcť zo všetkých síl. Ale bude to chcieť aj snahu z vašej strany. Agentúra nie je vaša slúžka, a preto medzi vzťahom klient/agentúra musí panovať dobrá a priateľská atmosféra. Ak toto nie je, spolupráca bude na jednej aj druhej strane ťažká.
  5. Skúste prijať nové riešenia a inovácie. Kreatívci a ľudia pracujúci na rôznych postoch v agentúre vedia, čo robia. Neustále sa vzdelávajú, chodia na školenia, workshopy a prijímajú nové a nové veci zo sveta marketingu. Dôverujte im.